021-22094378

بیمه ی بانک های طرف قرارداد با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل

10 / 10
از 1 کاربر

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل طرف قرارداد با بیمه های کارمندان بانک های تجارت ، کشاورزی ، صادرات و ملت می باشد و کارمندان این بانک ها می توانند خدمات درمانی را از طریق بیمه دریافت کنند.

بانک های طرف قرار داد برای درمان

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از مراکز رادیولوژی فک و صورت است که انواع خدمات تصویربرداری مانند رادیوگرافی های پری اپیکال، بایت وینگ، OPG  و لترال سفالومتری و CBCT  و... را ارائه می کند. استفاده از رادیولوژی دندان و صورت برای انواع بررسی های فک و دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای بررسی های لازم برای مشخص نمودن بررسی مفصل، دندان ‌های شکسته ، کیست‌ ها، بررسی رابطه استخوان‌ ها ، استخوان‌ های شکسته ، پوسیدگی ، آبسه ‌های دندانی و... استفاده می شود. این مرکز تخصصی با بانک هایی طرف قرارداد است تا مراجعین بتوانند از بیمه برای دریافت خدمات درمانی استفاده کنند. این مرکز درمانی با بیمه های بانک های صادرات، تجارت ، کشاورزی و ملت برای کارمندان این بانک ها طرف قرارداد بوده و به این شکل امکانی را برای مراجعین فراهم می کند که بتوانند رادیولوژی دندان را با هزینه ی بسیار کمتر انجام دهند.

این مرکز درمانی بهترین خدمات را به پرسنل بانک ها با بیمه به شما عزیزان ارائه می کند. برای اطلاع از بیمه های تکمیلی و استعلام هزینه ها با بیمه با ما تماس بگیرید.

بیمه ی بانک های طرف قرارداد با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل

بیمه ی کارمندان بانک های طرف قرارداد با این مرکز درمانی

  • بانک تجارت
  • بانک کشاورزی
  • بانک صادرات
  • بانک ملت

 با توجه به این که مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل یک مرکز تخصصی در زمینه ی رادیولوژی فک و صورت است و انواع خدمات رادیولوژی و تصویر برداری مانند رادیوگرافی خارج دهانی ، لترال سفالومتری، رادیوگرافی پری اپیکال، بایت وینگ، CT اسکن ، OPG  و CBCT  و رادیوگرافی داخل دهانی و را انجام می دهد، می تواند کمترین هزینه برای دریافت این خدمات باشد. ممکن است برخی از افراد برای دریافت خدمات رادیوگرافی‌ های دهان و دندان نگران هستند اما باید بدانید در این مرکز درمانی ، از اشعه به میزان مجازی استفاده می شود و هیچ مشکلی برای مراجعین وجود نخواهد داشت به همین دلیل با اطمینان می توانید خدمات رادیوگرافی و تصویر برداری دهان و دندان را دریافت کنید. در زمان هایی با توجه به نظر پزشک نیاز است که تصویر برداری فک و صورت دندان انجام گیرد و انواع تصویر برداری ها برای موارد مختلف وجود دارد که متناسب با بررسی های پزشکان تصویربرداری انجام می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از بیمه کارمندان بانک های صادرات، کشاورزی ، ملت و تجارت با شماره های تماس این مرکز درمانی تماس فرمایید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده